Sprawozdanie z działu Administracji za miesiąc wrzesień 2025

Szanowni Państwo,

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z dokumentem.

Komorska 11/15 – przegląd kominiarski – 24.10.2025 r. godz. 16:00 – 18:00

Informacja dla użytkowników lokali nr: 2, 4, 6, 7, 10, 19, 24, 29, 30, 31, 33, 35, 36, 47, 49, 51, 54, 55, 57, 58, 62, 65, 66, 67, 76, 77, 79, 85, 87, 89, 90, 99, 100, 105, 109, 113, 115, 117, 122, 123, 125, 127, 128, 129

Szanowni Państwo,

informujemy, że zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r. w budynku przy ul. Komorskiej 11/15 w dniu 24 października br. (piątek) w godzinach 16001800 przeprowadzona będzie okresowa kontrola przewodów kominowych wentylacyjnych, sprawdzanie podłączeń i ciągu kominowego w pomieszczeniach kuchni i łazienki.

Kierownik robót – Emil Mączka – tel. kom. 510 100 162.

Prosimy o udostępnienie lokali w celu przeprowadzenia przeglądu.

Złota 81, 81A – przegląd gazowy, kominiarski – 24.10.2025 r. godz. 19:00 – 20:00

Informacja dla użytkowników lokali nr: 1, 7, 14, 16, 22, 24, 28, 34, 32A, 43, 44, 45, 46, 54, 63, 64

Szanowni Państwo,

informujemy, że zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r. w budynku przy ul. Złotej 81, 81A w dniu 24 października br. (piątek) w godzinach 19002000 przeprowadzona będzie okresowa kontrola przewodów kominowych wentylacyjnych, sprawdzanie podłączeń i ciągu kominowego w pomieszczeniach kuchni i łazienki oraz kontrola szczelności instalacji gazowej.

Kierownik robót – Emil Mączka – tel. kom. 510 100 162.

Prosimy o udostępnienie lokali w celu przeprowadzenia przeglądu.

ul. Rzymowskiego 19 – przerwa w dostawie wody – informacja

Szanowni Mieszkańcy budynku przy ul. Rzymowskiego 19,

W związku z koniecznością wykonania niezbędnych prac konserwacyjnych,

21.10.2025 r.(wtorek)w godz. 9:00 – 15:00                 

Nastąpi przerwa w dostawie wody ciepłej i zimnej do lokali.                                                                             

Wykonawca: firma Hydro- Invest s.c.

Prosimy o zwrócenie uwagi na zakręcenie kranów w lokalach.

Przepraszamy za utrudnienia.

Protokół z dnia 8.10.2025 r. z zebrania Właścicieli lokali w nieruchomości przy ul. Rzymowskiego 19

Szanowni Państwo,

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z dokumentem.

Szanowni Mieszkańcy budynku przy ul. Lubelskiej 21

W dniu 14.10.2025 r. (wtorek) w godzinach 8:30 – 14:00 nastąpi przerwa w dostawie wody ciepłej i zimnej do lokali. W związku z koniecznością wymiany zaworów podpionowych. Wykonawca: firma Hydro- Invest s.c.

Prosimy o zwrócenie uwagi na zakręcenie kranów w lokalach.

Przepraszamy za utrudnienia.

ul. Komorska 11/15 – sprzedaż bramy osiedlowej

Szanowni Państwo,

Spółdzielnia Mieszkaniowa „PAX” w upadłości uprzejmie informuje, że posiada do sprzedażybramę osiedlową na terenie nieruchomości przy ul. Komorskiej 11/15 w Warszawie (słupy, furtka, brama, przęsło, siłowniki).

Osoby zainteresowane zakupem mogą złożyć ofertę zakupu osobiście w biurze Spółdzielni przy ul. Zamienieckiej 80 lok. 2.01 lub drogą elektroniczną na e-maila: sekretariat@pax.com.pl. Oferta powinna zawierać proponowaną cenę, termin demontażu i odbioru oraz aktualne dane kontaktowe.

W przypadku oględzin / wizji, prosimy o kontakt z Administrator nieruchomości – Pani Aneta Przybylska (tel. 600-012-612, mail: a.przybylska@pax.com.pl).

ul. Piękna 16B – kurtyna reklamowa LED – konkurs ofert

Szanowni Państwo,

zapraszamy do zapoznania się z konkursem ofert i złożenia oferty.

Złota 81, 81A – dezynsekcja – 06.10.2025 r. godz. 13:30

Szanowni Państwo,

w dniu 06.10.2025 r. (poniedziałek) od godz. 13:00 zostanie przeprowadzona dezynsekcja części wspólnych nieruchomości.

Wykonawca prac – ALEROBALE.PL.

ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 18 – zebranie – 14.10.2025 r.

Szanowni Mieszkańcy budynku przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 18,

w dniu 14 października br. (wtorek) o godz. 1700 na terenie nieruchomości (klatka schodowa nr 1, patio na poziomie +1) odbędzie się spotkanie z przedstawicielami S.M. „PAX” w upadłości:

  • Panem Jakubem Żółtowskim – Dyrektorem ds. operacyjnych,
  • Panem Robertem Skwierczyńskim – Dyrektorem ds. administracyjnych,
  • Panią Anetą Przybylską – Administrator budynku.

Tematem spotkania będzie m.in. omówienie obecnej sytuacji Spółdzielni, zmian stawek opłat eksploatacyjnych, remonty oraz bieżące sprawy. Jeśli macie Państwo dodatkowe tematy prosimy zgłaszać je drogą mailową na adres e-mail: a.przybylska@pax.com.pl

Zapraszamy serdecznie.

Strona 6 z 38

Oparte na WordPress & Theme by Anders Norén